Sprite nechta kostyumga ega bo'lishi mumkin?
Scratch dasturidagi buyruq bloklari ko'p rangli toifalarga bo'linadi. Qancha toifalar mavjud?
Scratch dasturida vaqt bilan ishlash uchun qanday bloklar bor?
Quyidagi ko'rsatilgan blokning vazifasi nimadan iborat?
Dastur yaratilgach, uning to'g'ri ishlashini aniqlash uchun sinovdan o'tkaziladi. Sinovning asosiy mezonlaridan biri, kiritilishi kutilayotgan va ruxsat etilgan ma’lumotlar bu …
Kodning bir qismi holatga qarab ishga tushishi.
Spraytlar harakat qiladigan, chizadigan va o'zaro ta'sir qiladigan joy qanday nomlanadi?
Dastur yaratilgach, uning to'g'ri ishlashini aniqlash uchun sinovdan o'tkaziladi. Sinovning asosiy mezonlaridan biri, ruxsat etilgan chegaradagi ma’lumotlar bu …
Scratch menyusini qaysi bo’limida harakat va harakatga oid bloklar mavjud?
Dastur yaratilgach, uning to'g'ri ishlashini aniqlash uchun sinovdan o'tkaziladi. Sinovning asosiy mezonlaridan biri, ruxsat etilmagan, yaroqsiz yoki noto‘g‘ri ma’lumotlar bu …
Dastur kodini muayyan soniya davomida to‘xtatib turish uchun qanday blok kerak bo‘ladi?
Kiritilgan maʼlumotlar asosli yoki oʻrnatilgan cheklov va chegaralar doirasida ekanini tekshirish.
Scratchda spraytni yashirish uchun qaysi blok ishlatiladi?
Saxna foniga rasm qo’yish uchun qaysi tugmadan foydalaniladi?
Scratchning qaysi menyusi sprayt kostyumni almashtirish imkonini beradi.
Yangi sprayt qo’shish uchun qaysi tugmadan foydalaniladi?
Scratch muhitida yaratilgan fayllar qanday kengaytmaga ega?
Tizim ishlab chiqqan ma’lumotlar ro‘yxati. U so‘z, raqam yoki tasvir bilan ifodalanadi.
Scratch-dagi “if” bloki nima vazifani bajaradi?
Xotiradagi joy boʻlib, maʼlumotlarni vaqtincha saqlab turadi.
Scratchda turli algoritmlarni (stsenariylarni) bajaradigan harakatlanuvchi grafik obyekt nima deb ataladi? U scratch tilining barcha buyruqlarini bajaruvchi algoritm ijrochisi.
Ba'zi ob'ekt uchun Scratch tilining bloklaridan tuzilgan algoritm (yoki skript) qanday nomlanadi?
Ikkita qiymat yoki oʻzgaruvchilar o‘rtasida foydalaniladigan buyruq. Masalan, “” belgilari.
U foydalanuvchi dasturga kiritadigan barcha narsaning roʻyxati boʻlib, ma’lumotlarni kiritish yoki tugmalarni bosish bilan ifodalanadi.
Scratch dasturida vaqt bilan ishlashning necha xil usuli bor?