Kiritilgan maʼlumotlar asosli yoki oʻrnatilgan cheklov va chegaralar doirasida ekanini tekshirish.
Ikkita qiymat yoki oʻzgaruvchilar o‘rtasida foydalaniladigan buyruq. Masalan, “” belgilari.
Tizim ishlab chiqqan ma’lumotlar ro‘yxati. U so‘z, raqam yoki tasvir bilan ifodalanadi.
Xotiradagi joy boʻlib, maʼlumotlarni vaqtincha saqlab turadi.
Scratchning qaysi menyusi sprayt kostyumni almashtirish imkonini beradi.
Scratch dasturida vaqt bilan ishlashning necha xil usuli bor?
Dastur kodini muayyan soniya davomida to‘xtatib turish uchun qanday blok kerak bo‘ladi?
U foydalanuvchi dasturga kiritadigan barcha narsaning roʻyxati boʻlib, ma’lumotlarni kiritish yoki tugmalarni bosish bilan ifodalanadi.
Saxna foniga rasm qo’yish uchun qaysi tugmadan foydalaniladi?
Kodning bir qismi holatga qarab ishga tushishi.
Scratchda spraytni yashirish uchun qaysi blok ishlatiladi?
Dastur yaratilgach, uning to'g'ri ishlashini aniqlash uchun sinovdan o'tkaziladi. Sinovning asosiy mezonlaridan biri, kiritilishi kutilayotgan va ruxsat etilgan ma’lumotlar bu …
Sprite nechta kostyumga ega bo'lishi mumkin?
Yangi sprayt qo’shish uchun qaysi tugmadan foydalaniladi?
Quyidagi ko'rsatilgan blokning vazifasi nimadan iborat?
Scratch muhitida yaratilgan fayllar qanday kengaytmaga ega?
Scratch menyusini qaysi bo’limida harakat va harakatga oid bloklar mavjud?
Scratch-dagi “if” bloki nima vazifani bajaradi?
Ba'zi ob'ekt uchun Scratch tilining bloklaridan tuzilgan algoritm (yoki skript) qanday nomlanadi?
Dastur yaratilgach, uning to'g'ri ishlashini aniqlash uchun sinovdan o'tkaziladi. Sinovning asosiy mezonlaridan biri, ruxsat etilgan chegaradagi ma’lumotlar bu …
Dastur yaratilgach, uning to'g'ri ishlashini aniqlash uchun sinovdan o'tkaziladi. Sinovning asosiy mezonlaridan biri, ruxsat etilmagan, yaroqsiz yoki noto‘g‘ri ma’lumotlar bu …
Scratch dasturidagi buyruq bloklari ko'p rangli toifalarga bo'linadi. Qancha toifalar mavjud?
Spraytlar harakat qiladigan, chizadigan va o'zaro ta'sir qiladigan joy qanday nomlanadi?
Scratchda turli algoritmlarni (stsenariylarni) bajaradigan harakatlanuvchi grafik obyekt nima deb ataladi? U scratch tilining barcha buyruqlarini bajaruvchi algoritm ijrochisi.
Scratch dasturida vaqt bilan ishlash uchun qanday bloklar bor?