Dastur yaratilgach, uning to'g'ri ishlashini aniqlash uchun sinovdan o'tkaziladi. Sinovning asosiy mezonlaridan biri, ruxsat etilmagan, yaroqsiz yoki noto‘g‘ri ma’lumotlar bu …
Scratch dasturidagi buyruq bloklari ko'p rangli toifalarga bo'linadi. Qancha toifalar mavjud?
Xotiradagi joy boʻlib, maʼlumotlarni vaqtincha saqlab turadi.
U foydalanuvchi dasturga kiritadigan barcha narsaning roʻyxati boʻlib, ma’lumotlarni kiritish yoki tugmalarni bosish bilan ifodalanadi.
Kiritilgan maʼlumotlar asosli yoki oʻrnatilgan cheklov va chegaralar doirasida ekanini tekshirish.
Spraytlar harakat qiladigan, chizadigan va o'zaro ta'sir qiladigan joy qanday nomlanadi?
Quyidagi ko'rsatilgan blokning vazifasi nimadan iborat?
Kodning bir qismi holatga qarab ishga tushishi.
Ikkita qiymat yoki oʻzgaruvchilar o‘rtasida foydalaniladigan buyruq. Masalan, “” belgilari.
Dastur kodini muayyan soniya davomida to‘xtatib turish uchun qanday blok kerak bo‘ladi?
Tizim ishlab chiqqan ma’lumotlar ro‘yxati. U so‘z, raqam yoki tasvir bilan ifodalanadi.
Scratchda spraytni yashirish uchun qaysi blok ishlatiladi?
Yangi sprayt qo’shish uchun qaysi tugmadan foydalaniladi?
Scratchning qaysi menyusi sprayt kostyumni almashtirish imkonini beradi.
Scratch menyusini qaysi bo’limida harakat va harakatga oid bloklar mavjud?
Scratchda turli algoritmlarni (stsenariylarni) bajaradigan harakatlanuvchi grafik obyekt nima deb ataladi? U scratch tilining barcha buyruqlarini bajaruvchi algoritm ijrochisi.
Saxna foniga rasm qo’yish uchun qaysi tugmadan foydalaniladi?
Scratch muhitida yaratilgan fayllar qanday kengaytmaga ega?
Dastur yaratilgach, uning to'g'ri ishlashini aniqlash uchun sinovdan o'tkaziladi. Sinovning asosiy mezonlaridan biri, kiritilishi kutilayotgan va ruxsat etilgan ma’lumotlar bu …
Sprite nechta kostyumga ega bo'lishi mumkin?
Scratch-dagi “if” bloki nima vazifani bajaradi?
Dastur yaratilgach, uning to'g'ri ishlashini aniqlash uchun sinovdan o'tkaziladi. Sinovning asosiy mezonlaridan biri, ruxsat etilgan chegaradagi ma’lumotlar bu …
Scratch dasturida vaqt bilan ishlashning necha xil usuli bor?
Scratch dasturida vaqt bilan ishlash uchun qanday bloklar bor?
Ba'zi ob'ekt uchun Scratch tilining bloklaridan tuzilgan algoritm (yoki skript) qanday nomlanadi?